نوشیدن الکل می تواند برای جلوگیری از نارسایی کلیه راهنما و کاهش سطح بالا کراتینین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

قابل شرب می تواند مفید باشد برای جلوگیری از نارسایی کلیه؟ این نتیجه تحقیقات جدید است. ما محققان دریافتند که مصرف الکل در حد متوسط ​​ممکن است به جلوگیری از مرد کاهش عملکرد کلیه کمک می کند.

به گفته مجله، محققان بوستون از بیمارستان بریگهام و گروه زنان برای شرکت در "پروژه تحقیقاتی پزشکی" جمعیت را به خود جلب 11000 مردان، برای آنها آزمایش خون و پرسشنامه بود. مردان مورد مطالعه، هر هفته به نوشیدن یک لیوان شراب حداقل 7 نفر امکان محتوا کراتینین بالا اسید در وضعیت خون از تنها نوشیدن 1 فنجان در هفته و یا غیر مصرف کنندگان پایین تر است 30٪.

محتوای اسید کراتینین بالا در خون مشکلات کلیوی از سیگنال قوی است. بیمارستان بریگهام از گروه زنان پیری توبیاس محقق، کورت در گزارش گفت، مطالعات قبلی نشان داده اند که نوشیدن در حد متوسط ​​می تواند به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند، اما رابطه بین نوشیدن و کلیه کاهش عملکرد روشن نیست، و بسیاری از مطالعات نشان داده اند که نوشیدن است به کلیه ها مضر است. او گفت: "این اولین بار دریافتند که نوشیدن در حد متوسط ​​کمک کننده است به کاهش خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیوی اما با توجه به بیماری های کلیوی است که اغلب با مشکلات قلبی و عروقی همراه است، در نتیجه تعجب آور نیست این تحقیقات ممکن است درک ما را از الکل عمیق تر. و پیشگیری از بیماری ها. "

اگر چه نتایج تحقیقات و نمایش های سنتی بسیار متفاوت هستند، اما محققان تاکید کرد که این به این معنا نیست که مردم باید نوشیدن را، به ویژه الکل به عنوان وسیله ای برای حفاظت از کلیه است. کورت فکر همچنین اشاره کرد که شی پژوهش به مردان سالم، پس از اطمینان از نتیجه گیری، به ویژه برای زنان و کاربرد بیماران، و منوط به مطالعه بیشتر است.

اگر پاسخ شما می خواهید و یا هنوز سوال دیگری ندارم، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نوشیدن الکل می تواند برای جلوگیری از نارسایی کلیه راهنما و کاهش سطح بالا کراتینین

 





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 928
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: